Subject: Palve pikendad tegevuskava esitamise tähtaega Teie: 23.05.2024 nr 12.5-1/24/450-6
From: Tõnu Muru <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Liis Kukk" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Jun 2024 16:07:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kastre Vallavalitsus vabandab Terviseameti poolt   10.04.2024 alustatud
rahvatervise  seaduse  §  15  lg  1, korrakaitseseaduse  §  24  lg  1  ja
ameti  koostatud  ohuprognoosi  alusel  riikliku  järelevalvemenetluse
eesmärgiga kontrollida Võnnu Lasteaed Värvuke (registrikood 75010192)
vastavust Vabariigi Valitsuse 06.10.2011 määruses nr 131
„Tervisekaitsenõuded koolieelse lasteasutuse maa-alale, hoonetele,
ruumidele, sisustusele, sisekliimale ja korrashoiule“ (edaspidi määrus nr
131) kehtestatud nõuetele vastuse viibimise pärast.

Kastre Vallavalitsus palub pikendada vastava tegevuskava esitamise
tähtaega kuupäevani 28.06.2024.

Lugupidamisega

Tõnu Muru

Kastre Vallavalitsus

Majandusosakonna juhataja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

telf.5139142